Langkau ke kandungan utama

Iklan Paling Popular

Tapak Iklan Banner Popular

Berminat Untuk Iklan sila Whatssap kat nO ni : 017-6689897 murah.... murah..murah....

Tapak Iklan Popular

Perhatian semua... Sesiapa yang berminat Blognya di promosikan di sini sila tinggalkan komen berserta link blog anda diruang komen.. atau sila Whatssap kat nO ni :  017-6689897 Selamat menjadi Geng Kami.. Admin CBP. 1.   http://online55only.blogspot.com   [bisnes] 2.   http://am9897.blogspot.com  [media] 3.   http://pro-fm7.blogspot.com  [media] 4.   http://revobiz55.blogspot.com  [bisnes] 5.   http://usahawanjutawan33.blogspot.com/  [bisnes] 6.   http://eiklan.webs.com  [tapak iklan] 7.   http://biz55.lot.my  [kedai iklan online] 8.   http://agendsai.blogspot.com  [media] 9.   http://te2u.blogspot.com   [ bisnes ] 10.  http://nilai3iklan.blogspot.com   [ Iklan online ] 11.  http://te88.lot.my/   [ bisnes telco ] 12.  http://iklanviral.blogspot.my  [iklan TV] 13.  http://revobiziklan.blogspot.my  [ bisnes online ] 14.  http://www.kelabsimkad.com  [ bisnes telco ] 15.  http://promotetoneexcel.blogspot.my  [ bisnes telco ] 16.  http://majalahbiz.blogspot.my  [ maj

"Aplikasi Ajaib JutawanApp Telah Menyelamatkan Nyawa Saya!"


Assalamualaikum Semua,

Apa yang saya ingin cerita ini patut dijadikan teladan untuk semua.
Hanya beberapa minggu lepas, saya terpaksa keluarkan RM50ribu untuk membayar perbelanjaan perubatan ayah saya yang sakit di KPJ Kajang. Oleh kerana tiada sumber pendapatan, terpaksa lah menggunakan kad kredit saya dan bila tak cukup terpaksa pinjam along pula.

Saya tahu memang takkan dapat bayar semua ini dan mungkin akan kena pukul dengan along selepas ini, tetapi memandangkan ayah saya perlukan pembedahan ini terpaksa lah saya lakukan.

Kemudian, tiba-tiba terjumpa aplikasi ajaib yang gila ini. Serta-merta dalam sekelip mata langsai semua hutang dan sekarang buat duit banyak nak mampos. Saya nak jerit kat anda – BELI jangan tak beli.

Fazil Ismail
Kajang, Selangor

Ulasan